zaterdag 13 augustus 2011

Nieuwe meubeltjes!

Jullie weten dit nog niet, maar mijn kamer is dit jaar recent behangen. Het behang is wit met lichtroze orchidees, zeer meisjesachtig dus. Mijn grootste muur die vrij is van ramen en deuren is hierin behangen, de rest zal ik nog schilderen in lichtgroen of lichtblauw. Dat weet ik nog niet zeker. Maar mijn kamer had dus nieuwe meubeltjes nodig om te matchen met mijn behang. Hier zijn ze dan:

Tv-kastje

Bureaulamp: minder fuchsia in werkelijkheid

Kledingkast, het middelste deurtje is met een spiegel!

Bureau met boekenrek. Zeer handig voor mijn schoolboeken!
Ik ben echt superblij met al deze dingetjes! Jullie krijgen wel nog een foto te zien van de afgewerkte producten wanneer ze in mijn kamer staan! 
xoxo Angela

Geen opmerkingen:

Een reactie posten